YOHIOO!!!! <33333

Hej!

Igår så var jag och mamma i Växjö och kollade på Yohio 😀 Jag är ett stort fan av honom och alla i hanns band 😀 igår var en underbar dag för mig! 😀 Kommer aldrig glömma den! Här kommer lite bilder 😀

DSC_0004

Här är en plansch med alla autografer jag fick 😀 Jag fick: Markus (gitarrist) Isa (Markus flickvän) Tommy (Yohios pappa) Lin (Stylist) Och sen så självklart självaste Yohios 😀

DSC_0003

Detta blev allt som allt 🙂 Jag köpte armbanden och nit hår grejen på New Yorker 😀

DSC_0054

Yohio 😀 ❤

DSC_0078

Jag och Markus 😀 Fick en kram sen utav honom 😀

DSC_0091

 

jag fick även ta ett foto med Isa, Markus och Lin 😀 Markus la sin haka på mitt huvud och Isa höll mig i armen 😀 Dog nästan då 🙂 Det va jätte stort för mig 😀

 

Kram Lovisa 😀 mamma har fotograferat underdagen så det är hon som är fotografen 🙂

 

Lämna en kommentar